Статус: немає реакції обленерго, немає офіційної відповіді Документ (09/10545 від 14.12.2017):

ЗАЯВА Заявляю про невідповідність якості електричної енергії, що постачається в будинок по вул. __________, Підбірці, Пустомитівського району. Зокрема: Випадки повного припинення електропостачання по одній з фаз 03, 04, 05, 11 грудня 2017 року Випадки відхилення напруги на 10% від номіналу фіксувалися у грудні кожного дня. У середньому протягом 4-5 годин на добу Випадки відхилення напруги на 5% від номіналу фіксувалися у грудні кожного дня. У середньому протягом 8-10 годин на добу. При підключенні потужності (опалення 14 кВт), гарантованої мені по договору, відхилення (падіння) напруги становить більше 10%.
Покази напруги знімаються в автоматичному режимі інвертором SolarEdge SE15K, який є складовою частиною зареєстрованої в ПАТ «ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО» сонячної електростанції, що розміщена на даху мого будинку. Інвертор сертифікований в Україні. Також повідомляю, що в мене встановлено прилад обліку ISKRA 382 (АСКОЕ) згідно якого можна теж провести контроль якості електричної енергії.
Згідно п. 49 – 51 ПКЕЕН викликаю представника ПАТ «ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО» для складання акту-претензії. Прошу зв’язатися зі мною по телефону для узгодження часу прибуття представника. Підпис Дата |
|