2017_12_13 Заявка про виклик представника обленерго

Статус:

немає реакції обленерго, немає офіційної відповіді

Документ (09/10545 від 14.12.2017):









ЗАЯВА

Заявляю про невідповідність якості електричної енергії, що постачається в будинок по вул. __________, Підбірці, Пустомитівського району.  Зокрема:

  • Випадки повного припинення електропостачання по одній з фаз 03, 04, 05, 11 грудня 2017 року

  • Випадки відхилення напруги на 10% від номіналу фіксувалися у грудні кожного дня. У середньому протягом 4-5 годин на добу

  • Випадки відхилення напруги на 5% від номіналу фіксувалися у грудні кожного дня. У середньому протягом 8-10 годин на добу.

  • При підключенні потужності (опалення 14 кВт), гарантованої мені по договору, відхилення (падіння) напруги становить  більше 10%.

Покази напруги знімаються в автоматичному режимі інвертором SolarEdge SE15K, який є складовою частиною зареєстрованої в ПАТ «ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО» сонячної електростанції, що розміщена на даху мого будинку.  Інвертор сертифікований в Україні.
Також повідомляю, що в мене встановлено прилад обліку ISKRA 382 (АСКОЕ) згідно якого можна теж провести контроль якості електричної енергії.


Згідно п. 49 – 51 ПКЕЕН викликаю представника ПАТ «ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО» для складання акту-претензії.

Прошу зв’язатися зі мною по телефону для узгодження часу прибуття представника.

Підпис

Дата



SelectionFile type iconFile nameDescriptionSizeRevisionTimeUser
ĉ
Перегляд Завантажити
  9КБ версія 1 8 січ. 2018 р., 02:38 Maksym Antonevych